onsdag 23 juni 2010

#36 ger oändligt med liv


Det började med ett vad gör du-sms. Jag kom underfund med att jag var hungrig, skrev det—ovetande om att jag bytt till Comviq bas och att mina pengar tickade iväg som en bomb!—och gick ner och åt. Snart uppenbarades dock detta sorgliga faktum, och med ett obesvarat sms i händerna, försökte jag desperat meddela detta och lyckades tillslut! När jag ätit klart vänder jag mig om för att släcka lampan och upptäcker till min stora förskräckelse att dörren står öppen! Plötsligt knarrar det överallt och jag smyger försiktigt upp till övervåningen för att gå och lägga mig. Jag står i badrummet och lyssnar på knak, dörrar som öppnas och steg som kommer mot mig!!!
Det slutar med att min lillebror tycker jag är en fjolla och att jag får sova i hans extrasäng. Hehe. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar