onsdag 4 augusti 2010

maB




emily har du internet ?
egentligen skulle jag bara kunna smsa dig. men tycker det blir finare om jag skriver på denna feta blogg!




eller...


hmm






jag är tycker om mig själv. likzåm accepterat mig själv
allt känns bara såå mycket lättre nu!
härligt känsla som alla borde få uppleva




****mattekursen går finemang, alla är typ töntar. men det är chill
vi jobbar med maB , så det är fan gött(oooocccch svårt)****
en sak jag är lite sur på är att jag inte kan äta
jag kan inte äta, jag tvingar i mig maten nu!
så jävla jobbigt
går hungrig hela tiden!! jag äter, men inte upp allt, för innan jag ätit upp allt spyr jag ut det
fuck irriterande som fuckingfan!
vet inte varför. så jävla sick grej alltsååå (!!!!)
dom som verkligen känner mig vet att jag ÄLSKAR mat och godsaker.
men det är nått fel i min magen nu, blÄ






jag vill att emily kommer hem. nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar