tisdag 22 mars 2011

ger upp

9 kommentarer:

  1. vaaaa? att bli modell eller vad? :S
    varför? du är snygg.

    SvaraRadera
  2. eeeeehahammmm aa. faktiskt. jag ger upp den lilla(STORA) drömmen.... heghe. varför? jag är lite stor tyyyyyyyyyyyyyp
    :)

    SvaraRadera
  3. skärp dig! Du är verkligen jättevacker från topp till tå!!!!!
    Inte är du stor, du som är så smal!! :S
    Hur kommer det sig att du ger upp drömmen?
    Åh. Blir så frustrerad när en så söt tjej som du inte tror på sig själv!! Din dröm Kan bli sann!
    NEVER SAY NEVER!

    kram

    SvaraRadera
  4. jadu...det är ganska svårt att försöka nå en dröm när ingen tror på en, eller stöttar en..
    ibland måste man ge upp. Livet är bara så. Och nu ger jag upp. :( synd men sant

    jag överlever, min dröm om att bli modell har alltid varit en slags tillflykt när jag mått dåligt...och nu är det dags att gå vidare , i guess.
    modell karriär för mig finns inte...liksom jag är för stor för den världen, och orka tjaffsa emot sanningen. Det är bara är så, :/

    söt den som kommenterar, undrar lite vem det ääär. hihi :3

    KRAAAAAAAAAm <(")

    SvaraRadera
  5. Ja...
    Nu kommer jag säkert att låta som en klyschig moraltant eller nåt hahahah :) MEN Det viktigaste är ju iaf fortfarnade att DU tror på dig själv. Jag tycker INTE att du ska ge upp eftersom att det är en STOR dröm för dig. Du kan iaf försöka eller hur!? :)
    Det är en svår branch att komma in i, ja. Omöjligt? verkligen inte. Jag tror på dig. Stenhårt. Och jag tror inte att jag är ensam om den saken. Jag menar alla måste ju kunna se att du har potential:0 Utseendet har du och jag orkar tjata om den saken hihi ;). Fotomodell eller catwalkmodell vad drömmar du mest om?

    jaaa du känner nog inte mig... Jag kom in på din ( eran) blogg av en slump. Läste lite, såg några bilder på dig och tänkte spontant "jävlar, vilken genuint vacker tjej. Säkert modell"
    Sen såg jag det översta inlägge och blev lite...fundersam....
    och nu bryr jag mig väldans mycket.Hähähä :)
    // Linnéa

    SvaraRadera
  6. vad fint sagt ! verkligen! det är ganska svårt att få en fot in i den världen...jag har försökt! Men har bara fått nej efter besöken, pga min höft (som är för stor)
    Ochhhhh jaa verkligen det viktigaste är att tro på sig själv men jag har gett upp där också.. Vet liksom inte hur jag ska gå tillväga längre eftersom man bara får nej efter nej , såå jadu. vet inte riktigt vad jag ska göra längre... hehe ^^

    Vad kul att du kommit hit till bloggen av en slump! hoppas du gillar den! Vi är väl inte dom bästa på att uppdatera meneee...aa, hahaha :)

    kram!

    SvaraRadera
  7. tssss det är sexigt med höfter :)
    Men du! min f.d granne hon ville också bli modell. Hon hade just det problemet som du beskriver! Hon hade ett sött ansikte, smal och fin kropp . Men så var hennes höfter för stora. Men hon försökte x-antal gånger och sen lyckades det! Jag vet inte hur det går för henne nu. Men du ser, inte omöjligt! ALLA modellagenturer är nog inte så petiga när det gäller just höfter...? Så jag tycker inte att du ska ge dig även om det är väldigt svårt, tyvärr. Bli inte ledsen för att du har fått"nej" Jag har läst någonstan att om man försöker bli modell så får man nej typ nio av tio gånger..... :)Så, Annna se det positivt. Du har fått några nej vilket innebär att du är liiiiite närmare den tionde gången.;)
    ta hand om dig och LYCKA TILL!

    / Linnéa

    SvaraRadera
  8. hahah jadu det är väl sant men jag vet inte riktigt längre , känns ovärt!
    Men tack så himla mycket för att du verkligen bryr dig , haha ! hur gullig och fint som helst !!

    tacktacktack!
    kram

    SvaraRadera
  9. näeee fett värt :)
    klart jag bryr mig, du ser ju dig själv inte med tillräckligt klara ögon...
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! :D
    / Linnéa

    SvaraRadera