måndag 22 augusti 2011

I feel like crap

Skolan började idag och det sög. Det var kallt och regnigt och värdelöst och så vidare. Drog sedan på mig en stadig huvudvärk och kommer mest troligt att bli sjuk om jag inte sköter mig ordentligt. I know, I know dudez... i-landsproblem, men det kryllar av dom och det hindrar mig inte från att må dåligt.

Har provat något nytt idag iaf! Hade ingenting att göra då jag kommit underfund med min malande huvudvärk, så jag satte mig och kollade på How I Met Your Mother med ögonbindel (typ sovmask egentligen, vet inte vad dom kallas). Det var ett gammalt avsnitt så visste ju i princip vad som hände bara av att lyssna. I'm so awesome.

Hursomhelst, blabediblabedibla, it's weird. Jag tror aldrig jag varit med om en vinterdepression som börjat redan i augusti.

Vill sova forever fast måste gå ner för mamma ropar och jag måste tydligen fika!!!!!!!!!! NU!!!! pussh jeod (orkar inte ens stava rätt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar