tisdag 6 juli 2010

pommessss

datca är otroligt skönt. varmt och poolen är för första gången riktigt fresch!

ingen har kommit än. eller ingen och ingen var väl att ta i men jag min förra sommarsflört , killen som är ful, min man och selma. fast selma far till istanbul idag, bajs.

imorgon kommer bästavän Nina. YESSSS

sen kommer tre andra grabbar, alla tre på torsdag. det kommer bli kulTTTT


jag måste köpa ett par solglasögon, ett par äkta och bra ray ban. men dom är så dyra. och dom man köper på gatan går sönder efter en vecka. BLÄ :<>
söta som vi är hjälpte jag och selma till...vi vi vi...vad fan gjorde vi?

- jo juste
VI ...:
*torka av hans kylskåp

*damsög av fotöljerna

sen så gjorde Didim resten. hahah rikigt MAN!

fan vad mycket pommes jag ätit senaste dagarna.

skyller på selma .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar