lördag 24 juli 2010

GAME OVER

OKEJ igår var en av dom bästa dagarna under dessa två månader av lov.
sommarflört - check
sett didim full - check
hört didim sjunga - check
nina skaffa turk telefon - check


jag saknar dig emily. just nu skulle jag behöva en som dig, eller dig JUST NUNUNUNUUUUUU! verkligen nu. massor med att berätta. massor emily. du får vara beredd när jag kommer heeem!
jag är också jävligt förbannad över att spotify & youtube IIINTEEE fungerar här. ffattar inte hur jag överlevt....
jo facebook
.
.
funderar på att lägga in en bild. men vet inte.

((jag och deniz tog söta bilder igår. jävligt söta. tänk mig lite solbrun i lila spets trosor, svart Bh....och en stor kille vid sidan..typ sÅÅnnNAa bilder))

*hett ?


- Ja

2 kommentarer:

  1. JAG ÄR BEREDD ANNA BEBI kom hem kom hem välkommen hem <3 !!

    SvaraRadera
  2. lilla gumman, menar du Dennis som i Dennis Uzuner? Hoppas jag verkligen inte. Nu har du ställt till det jävligt rejält ska du veta..

    SvaraRadera