lördag 3 juli 2010

Hemma!

Den här veckan har jag
 · somnat i solen och bränt mig på rumpan
 · duschat med getingar
 · ätit kakor varje dag till frukost
 · ätit åtta olika sortes pizzor tror jag
 · ätit upp en hel och två halva steaks, då varken min storebror eller pappa orkat sina (var fortfarande hungrig efteråt)
 · skrämt en krabba
 · slukat tio paket mayo
 · smakat nån slags mussla
 · öht inte nekat något som har med mat att göra
 · lärt min lillebror skillnaden mellan att återfukta och att göra så att huden inte blir torr
 · snorklat och jagat ett fiskstim
 · blivit söndertuggad av en söt hund
 · medlat peace mellan två hundar klockan sju på morgonen
 · hittat italienska kondomer vid utfarten från il b&b
 · letat fladdermöss i fikonträden
 · lekt modell i en läskig bild och blivit rädd för mig själv
 · åkt bil och hatat att sitta i mittsätet
 · åkt för liten vattenrutschkana och farit i botten och fått skrapsår på rumpan
 · retat min storebror genom att säga "griθen hallåå" (asså grisen, fast läspande (vetintevarför))
ööö mm


flygplansfräsch
 ., å lite lagom gölli eller löl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar