torsdag 9 september 2010

FAIL

Jobbigt.
Igår la jag mig och släckte klockan 23:33 !!!! Ändå ganska bra.
Men Caaarl spelade gitarr aaaashögt så kunde inte somna! Smsade .. ringde. Ingen förändring. Inte förrän jag lutade mig ut ur sängen, tog ett stadigt grepp om båda sidor av pallen och dunkade den i golvet. Då blev det tyst.

Imorse stängde jag ytterdörren för sista gången klockan 08:04. Lady Gaga på högsta volym när jag proppade ner väskan i korgen, låste upp cykeln, satte på mig vantarna och drog ut cykeln ut cykelstället och ett KLINNNNNG! En liten metallbit i gräset. En liten metallbit i gräset tillhörande min väska. Jävla fuck så lossnade bandet. Jag kröp ihop på marken för att laga den så gott jag kunde, innan jag upptäckte den andra delen av metallbiten ligga och hånle mot mig i gruset. Bajs !!!! Ena bandet alltså, ur funktion. Trampade iväg i alla fall, med en överfull trasig väska och mjukisbyxor ute i .. ute i .. UTANFÖR MITT HUS!

Tog mig till Uppsala Science Park och försökte minnas vad gympaläraren sagt till JO10, då jag tillhört dem. Upp ur tunneln, till höger vid dagiset ... en blå raket? Vadå för blå jävla raket? Irrade runt helt vilsen och såg Sötejäveln sitta helt random vid ett bord. Han fick inte se mig så! Så jag svängde tvärttttt och TADAAAA! Stallet --›

Kom in. I receptionen stod två människor och pratade med varandra. Vars fan skulle jag? Såg ett omklädningsrum och öste in min trasiga väska och skor och jacka och hola bandola in in in i skåpet. Passar låset? Nej. Tar uuuuut allt igen och letar upp gympasalen. Rest at last.

Eller? Idrott liksom ... . .. .  Ha. Nej men ja, vi började halv, för jag tror vår lärare glömt lite att vi skulle börja tjugo över. Vi slutade i alla fall nio, och då ruuusa in till omklädningsrummet och duscha och byta om och fixxxxaaxxa. Halv tio är det klassfotografering i Spegelsalen.

Mot skolan! Fastnar runt tunneln bakom massa boyz i min klass som gååår utspridda över hela vägen. En annan ber dom flytta lalalala och jag cyklar vidareee. Kommer först aight och går och snackar lite med fotograferna som säger att alla mååååste ta enskilt foto. Jag hatar enskilt foto.

Sen får jag stå preciiiiiiiiis i mitten av gruppbilden. Mobbat. Orkar inte skriva mer nu ska sova GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar