söndag 26 september 2010

Got No Love

ont i hjärtat, det värker verkligen
jag hatar att jag aldrig får visa känslor. men nu orkar jag inte dölja dom
har gjort det i tio år nu. jag lägger av nu.
tänker sluta vara så jävla glad och positiv hela tiden.
det har ändå inte lett till något bra. har bara skapat problem.
måste kanske sluta vara så jävla självgo. för det är ju också ett problem för folk
fuck you. jag hatar dig. du förstör mig.

snart börjar jag förstöra mig själv.




det där leendet börjar sakta försvinna

2 kommentarer:

  1. Låt inte ditt härliga leende försvinna ! Va du lite självgo för du är du, ingen annan är som just du i hela världen. Skit i dom som förstör, låt dom inte vinna...

    SvaraRadera
  2. fuck 'em all. Och du ska fanemej inte sluta vara positiv, idiot. Jag älskar dig anna.

    SvaraRadera