lördag 4 december 2010

en lördag kväll i mitt festliga liv

sittandes i bilen på väg hem slog det mig !!!!

- Pappa...jag har en briljant idé
- Inte nu igen
- Joooojo, kolla.... eftersom att du är så EXTREMT lat och inte har orken eller "tiden" att kolla på en ny bil så tänkte jag.....*fniss*....att om JAG köper en bil...(för jag är så jävla rik) så kan du får vara min chaufför... SMART VA ? liksom jag jobbar ju nu och kommer bli fett rik (kommer aldrig hände men men) ....så liksom då kan jag betala dig....och så har jag en snygg bil.
vad tycker du?
- Hahaha-Haaa såklart...för du kommer absolut betala bilen själva va ?
- ehmm....................................................okej, vi glömmer det.


för övrigt så hade jag en toppen kväll igår.
idag har jag pluggat inför världshistoria provet som kommer upp FÖR snart
statsbiblioteket blev stället jag och Rahma befann oss på med våra kunskaper...
(kunskaper? haha vad snackar jag om)
ikväll så är Emily på PARTAAJJJJ och jag kom precis hem från jobbet
imorgon drar jag ner tidigt till bibblan igen. så jävla nice ställe att plugga på
(inge mat eller godsaker som stör....)
ska försöka få ner Emily också fan.......


hejdOOoooOOoo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar