fredag 17 december 2010

flow

igår
eller

räknas det som flyt när allt går fel fast det löser sig ?
(överdrift)

Såhär var det :
· trodde jag glömt mina hörlurar, o räknade en hel mattelektion utan. trodde för en sekund att jag skulle behöva åka buss ensam utan hörlurar !!!! Sen hittade jag dom i min jackficka :)))))
· kommer på klockan tjugo i sex när jag är i stan att jag glömt min biologibok i skåpet i skolan. (prov dagen efter (idag alltså) (inte pluggat nÅÅÅÅgot)). ringer pappa som är i full färd att gräva ur bilen ur snön med min lillebror och sen ska de hämta mamma. Stressar dom som fan och drar till skolan. KOMMMER DIT FEM I SEX OCH ..... DET ÄR LÅST !!!!!!!!!

Är evigt tacksam de smipare som stannat kvar och kunde öppna åt mig <3 så jag kunde hämta min söta (jättedåliga (rentav usla)) bok SAAAAMt typ (kanske) övertala min söta (söta) lillebror att börja på Rosendal istället för skrapan.

vet dock inte varför


söt bild på mig och min bror från 2003
där man tydligt kan se vilken fettounge jag var
(för att inte tala om min andra bror som hade
sönder trädet bara genom att gunga i det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar