tisdag 14 december 2010

En gång jul om året bara

HEJ
nanananan na. Na
Är fet glad

bilden : @ UKK
ägde scenen såklart ......
nnnnnnnE?

var på GODER AFTON!
Med anna och David!
Det va skitbra, dom va skitbra

Anna haka upp sig som fan sen på att vi var DOM ENDA I HELA STORA
SALEN (tiep) som ställde sig upp o applådera, men helt
ärligt ................... Vem fan bryr sig?

Hann inte äta så mycket middag heller så anna och jag tugga lite på
varsin ros som vi fått av erik ! Sorry dude, we just couldnt resist ...

Vet inte ens vad jag skriver ...... AntR att bad jag ville komma till
var ..

att jag ......

(och anna)

Blev omringade i serenad <3 är så himla lycklig

(sen däckade jag literally med lampan tänd och allt och nu är det
morgon)

Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar