tisdag 19 oktober 2010

13) 67%

Jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst .

Idag har jag målat. Bildläraren kom upp bakom mig så fort jag målade nånting för blått !! Smetade på lite grönt för att hålla henne borta. Sen SA-tid. Tänkte plugga matte, men gick det bra? Nej. Anna kom och störde. -.- Sen engelska. Fick tillbaka min shit fucked society-uppsats. Niiieeeez. Efter det ---> luuuunch. Har kommit underfund med att jag är jäääääääääääävligt seg på att äta. Men hade iaf en timme att plugga. Gjorde jag det? Nej. Anna kom och stööööördee och kidnappade mig till ett grupprum i B300, riggat med mikrofon – * nån * lyssnade på vartenda ord vi sa. Helt sjukt. Sen satt jag där. Oroade mig lite för provet. Försökte plugga men blev störd av Anna !! Fler smipare anslöt för att störa. Lyssnade på den typiska japan-smip-låten. Dansade och störde. FICK PANIK INFÖR PROVET, VÄLTE MED STOLEN, SLOG I HUVUDET OCH SVIMMADE, VAKNADE EN KVART SENARE AV ATT ANNA BET I MITT ÖRA???? MEdan dom andra stod och dansade och tittade på. Fick springa för livet. Sjuka människor.

Matteprov. Satte mig längst fram. Praktiskt taget i väggen.

Jag igår ..... söt va !?

Jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst jag är bäst .

1 kommentar:

  1. Alltså hahaha EMILYYyyyyy
    Diggar bilden STARKT <3

    SvaraRadera