måndag 11 oktober 2010

men jag undrar om det bara var på Facebook dom försvann

Fattar inte hur alla storbloggare kan komma på 6,022 · 10^23 inlägg om dagen. Jag kan inte ens komma på ett. Kanske är mitt liv inte så jävla intressant. Som att jag sitter en lördag och spelar Angry Birds med Anna och skriker när alla grisar inte dör. Och att jag sitter och skriver ut det till, inte en enda jävel som känner mig, bara Annas vänner, känns lite udda. (Kanske får skylla mig själv eftersom jag tog bort alla mina vänner på Facebook och det därför bara är turkens vänner som hittar hit hahahaha)

Faktum ett: jag borde verkligen plugga nu.
Faktum två: det kan ha varit dumt att beskriva samhället som shit fucked i en uppsats.

Faktum tre: skulle bara uppfattas fel................. men jag kan inte hålla det inne .. jag är kär i peter jihde <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 


^
 FUCK DEN SYNTES INTE
 PÅ DENNA HÄÄÄR DATORN, CPPC
ett hjärta var det
jättefint
precis som jihde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar