fredag 15 oktober 2010

idag fick jag äntligen min efterlängtade kladdkaka










hejsan! (fast egentligen inte)jag är glad. nöjd som fanEmma inspirerar mig på många sätt och idag var det underbart att träffa henne. helt fucking great !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111ETT

jag sätter ihop en fett med skön spellista till en vän, den är galet bra.
hhheheeegheegeheHEehe

nu ska jag lägga in massvis med bilder jag tagit
och som är superduper gamla. men jag tycker om dom ändå, a
lla bilderna är också från speciella platser/stunder ;;;;;;

vattenskada i huset
mitt lilla Datca
Ankara , staden man trivs bäst i


mitt andra hem. eller nej. detta är mitt hem. mitt riktiga hem, där jag känner mig hemma

en vanlig dag i Datca



julafton 2009

älskade kusin

utanför huset i Norge. en underbar plats








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar