onsdag 12 januari 2011

ETT LITET LITET m

Okej, jag har haft två lektioner och är redan trött på skolan. Eller egentligen var jag less redan vid första inandningen av lukten av Rosendals korridorer igår morse (8.30 ja ja), innan jag rusade upp för att finna bildlektionen inställd.

Har fått tillbaka min recension och jag vet inte om jag ska bli peppad av att få dåliga resultat, som för att sikta högre, jobba hårdare? Nej. Nej njenj njenjenjnjenejnejenje asså fattar bara inte varför allt går dåligt, och varför dom inte vill berätta vad som brister så jag kan göra bättre nästa gång.

Så jag sjönk till VG+ för att jag använde ‘spenderade’ istället för ‘tillbringade’ och ‘meningsbyggnader’ istället för ‘formuleringar’. Att jag inte skrev efternamn andra gången jag snackade om författaren, och jag ju inte känner henne, måste ju vara den mest omoderna rättelsen människan nånsin kunde komma på? Visst, om det är fel, men är det så illa? För isf. Då kan ju hon kalla mig fröken England.

HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar