fredag 7 januari 2011

och hon bah : tik tok

HEJSAN

IDAG HAR JAG
· vaknat
· duschat
· ätit två halva mackor (sammanlagt en hel) till frukost
· inte blivit mätt
· varit allmänt seg
· längtat efter Justin Bieber <3 <3
· åkt ner på stan med mina heartbeats
· lånat en bokJÄVEL till recensionen som ska vara inne nån gång snart
· lämnat tillbaka en klocka som var för stor på min arm så den satt snett ...
· köpt 4 body butters !!!!!! varav tre mandel <3 inte bara till mig heheeh men skulle kunna vara!
· ööööh åkt buss hem igen
· ätit spagetti och köttfärssås
· inte blivit mätt
· pratat med anna i telefon och skrattat åt henne
· ätit tre lussebullar som jag hitta i frysen
· inte blivit mätt
· inte börjat läsa bokJÄVELN
· öh öööh ööh vad mer inget

hate to admit it , but
det är ganska tråkigt med jullov

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar