torsdag 20 januari 2011

hejdå

jag är nog världens största idiot

jag är på dåligt humör

  • Alla uppsatser och arbeten på min skoldator har försvunnit
  • Jag är jätte lättlurad och har nu låtit mig lurats ...igen
  • Jag är helt stel i kroppen och kommer inte få något bra omdöme på min dans (som jag inte är säker på att jag ens kommer redovisa)
  • Jag halkade och ramla utanför trapphuset
  • Jag mötte min lärare när jag var ute och gick i ulleråker helt tårögd
  • Min tandborste är as dum , det gör liksom ont som fan när jag borstar tänderna med den
  • Jag har ingen aning om vad vi har för skolarbete som måste göras
  • Jag är avundsjukt på Maria & Filip för att dom mår så jävla bra ihop
  • Jag är avundsjukt på Emily för att hon är så jävla söt
  • Jag älskar idéen om att hoppa av smip
  • Dock älskar jag idéen om att hoppa av rosendal mer
  • Min franska suger medans alla andras är as bra i franska klassen
  • Älskar att jag kommer få ig i franska
  • Jag börjar känna mig ful och vill träna bort min kropp
  • Jag tror jag ska gå in i tystnad för ett tag och bara låta andra prata för såfort jag öppnar munnen går alla emot mig
  • Eller så börjar jag bara en ny skola med lite olika typer av folk, och inte i en skola där alla är likadana. Typiska rosendalare.

2 kommentarer:

  1. älskling, ring mig..
    va med mig, du är bäst!
    vi får jobba tillsammans med skolan.
    och du är sötare än någon annan i uppsala så säg inget!
    jag finns 20 meter bort ;)

    SvaraRadera