tisdag 15 mars 2011

fint fint fint fint fint fint x 1010843

Fittkuks franska. Prov på torsdag OOCHOCHOCHHH jag har förstått allt hyfsat...MEEEEEEEN såg nu att det är as mycket glosor man ska kunna. HEJ IG



annars är det bra med mig. tror jag. pratade med Selinay en timma igår på telefon. Någon som var så jävla bra , för jag saknar den tjejen enormt. min finaste barndomsvän. allra bästa barndomsvän.
Började 10.00 och slutade 10.45 idag. väldigt väldigt vääääääälidigt SKÖNT !!!!!
ikväll är det sjungning med kören. extremt kul. eller ? jodå det ska bli kul, får träffa dom skönaste bästa tjej kompisarna jag har. inklusive Emily. Haaaan är söt. <<<<<>>>>>>
Åt ingen lunch idag , för jag orkar inte laga mat , för jag är tjock och lat .


nu ska jag lyssna på Justin Bieber och önska att jag var flickan han sjöng om.


HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar