torsdag 10 mars 2011

pengar pengar pengar

skulle rensa mig plånbok ..gick igenom mina kvitton och det var fan en av dom hemskaste sakerna jag gjort. JAG ÄTER SERIÖST TALAT UPP MINA PENGAR. lägger alla mina pengar på mat , fika och godis. måste sluta upp. inte med att äta , utan att äta ute hela tiden. borde kanske lägga pengar på andra saker så som...
* läppstift
* söta sommar kläder
* skor

ja , typ det. en vårjacka skulle behövas också. typ skinnjacka. eller en marinblå tygjacka.
inte bestämt mig, men någon typ av vår jacka ska jag köpa in.
så jag måste alltså sluta fika och äta ute hela tiden !

det var allt för mig

vi bara kööööööör
för övrigt så är jag lite förkyld , för er som vill tycka synd om mig.. jobbar bara lördag i helgen, otroligt skönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar