torsdag 10 mars 2011

when the sun goes down

gott


segar i min säng och kommer inte på någon sport där det krävs anaerobisk uthållning
tänker över dagen och inser massa saker. jag ska börja sova mer tror jag. jag sover för lite
eller jag har svårt att somna, lägger mig hyfsat tidigt gör jag MEN kan inte somna. jätte jobbigt
bara ligger i min otroligt sköna säng och bara tänker. massa idéer ploppar upp och jag blir hur taggad som helst. fast ibland kommer gamla minnen upp. ibland inte alls gamla, liksom flera år gamla , utan bara några månader. ibland kan jag börja gråta, helt plötsligt. men det är skönt
det är okej. tror jag ?
åt müsli till kvälls mellanmål , gott va det. nyttigt vad det kanske inte . men bättre det än de tretton choklad askarna som står ute i hallen. ja , tretton 13!!!!!!! choklad askar står där ute. varför? jag vet inte. men blir äcklad. vill inte äta sånt. min dröm stoppar mig för sånt
nu ska jag skriva vidare på andra ting. så jag säger här med godnatt sovgott kära människor
ikväll kommer det nog bli en kväll då jag bara ligger och tänker tillbaka , hoppas jag får någon bra sömn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar