torsdag 5 maj 2011

ett inlägg som är ganska så fint fast hade en BS-rubrik så jag ändrade. puss från emily

Hej!! Just nu ligger jag i min superduper sköna säng. Grubblar över saker och ting som är onödigt. Tittat klart på en jätte vacker film , inte alls "jag" att titta på film. Men har börjat köra med att testa nya saker , eller liksom bryta mina egna små trender
filmen blev Letter To Juliet. SÅÅÅÅ fin!

fick mig att börja tänka på att jajo...kärlek finns väl. Jag har massa människor som är förälskade.
Undra varför inte jag är det? Svar: Jodyyu lilla Annapanna. du är 16 år och har hela livet på dig att hitta kärlek.
hmmm okej. tack för svaret Anna.

sen tror jag också på ödet. jag gör verkligen det.
ödet måste nog vara det bästa som finns inom kärlek.
att träffa en person genom en jätte konstig händelse och sedan inse att denna person är fantastisk
måste vara en underbar känsla.
eller jag vet att det är en underbar känsla.
då jag varit med om det .
typ
eller vissa kan nog säga att jag bara snackar nu och att det inte alls var nåt man kan kalla ödet
men jag kommer nog göra det.
den känslan är varm och lätt. inga krav på att man ska vara si och så...
utan man bara är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar