söndag 22 maj 2011

Misery

jag älskar när folk undviker en jätte mega superduper mycket och sedan absolut inte vill erkänna det. Man känner sig så jävla dum till en början, before you figure it out that they really don't like you.

Ett typiskt exempel (som jag oerhört ofta är med om) är att man träffar en person som man börjar bli intresserad av, diskret försöker man hamna i samma umgänge och få någon kontakt med personen.
Man skriver ett sms nån gång ibland och checkar läget (bara allmänt trevlig liksom) Tillbaka får man ett svar. Man blir glad och känner sig väldigt braaaaaa.
Sen när man träffas så är allt lugnt och tillslut börjar flörtandet. Självklart har man i tänke HAN KANSKE BARA VILL LIGGA .... (fast i de flesta fall så är det inte så, bara att många (TYP JAG) som inbillar sig det).
Sen försöker man hamna på samma allmänna platser som personen. Fest osv. Ser hur personen beter sig mot en. sÅÅÅ nu kommer det jag är med om varje gång ... personer undviker dig. Man ser hur han bara absolut inte vill att du ska gå fram och säga hej eller på något sätt visa att man har haft en liten flört. ÄNDÅ säger personen eller hans vänner att NEJ JAG/HAN GILLAR DIG.
Bullfuckingshit
Dock är problemet inte killen , utan mer jag. Då jag misstänker något .. börjar jag snoka. Och blir jävligt dryg. ANTAR JAG. Då ingen riktigt förklarat vad jag gör som är så fel att dom absolut inte vill ha med mig att göra efter flörtandet.
SÅ JAG SKULLE GÄRNA VILJA HA DET FÖRKLARAT FÖR MIG.
vad gör jag för fel? skulle typ vara fett bra att veta. Så slipper man se så otroligt dum ut.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar