onsdag 18 maj 2011

helgen och dagen mellan helgerna som gärna kunde varit en klämdag

En utdöende blogg typ <3



Den här helgen som var
Med en bonus dag
Vad gjorde jag?
· Blev så rädd att jag var tvungen att tända lampan
· Såg Veronica Maggio live !!!! typ tre nummer.. på musikklassernas vårkonsert thihi
· Övade på att gråta utan att se ut som en chinese (:D)
· Åt köttbullar på IKEA <33332758628
· Softa hårt, plugga inte en sekund (bara efter klockan slagit tolv igår YEEE you know it bro)

Imorse hade jag då sovit alldeles för lite och rullade iväg mot fyra timmar nationellt prov i Ma B. Underbart! Nej men det var lunch. Matteprov är ganska mysiga faktiskt. Jag tycker om att ta mig an ett nytt problem och bah känna att det är fett svårt men antagligen inte omöjligt. Srsly though, de är ju bättre än alla andra prov iaf. ? ??? ??? ? ?
Fast inte sen när man är 40 pers i ett och samma rum i 4 timmar utan luftbyte. Blir jävligt varmt och kvavt och en bonus är ju att man går i världens lökigaste klass <3. Ne tänker faktiskt inte så mycket på hur illa den är, dock trivs jag ju inte i den sååå jÄttebrA. Men men!

NUUUUUU är det iaf en minihelg !!! Ledig imorgon nämligen. Brukar bara ha två lektioner på onsdagar, med en och samma lärare, som nu tagit en day off för rättning och sånt typ...... SÅ HIMLA BRA. För då kan jag typ lyssna på Born This Way (THE FUCKING JÄVLA ALBUM) på pre-release med Spotify Premium. Åh, jag är så epic h4x.

Men aha? Ska jag typ sova då nu eller.. Måste upp elva för albumet men liksom asså aa.
Saknar att ha nån att prata med natten låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång


Oh fuck nu kom jag på att min nästa lektion 8.30 på torsdag är cooper-test ??!??!? o.m.f.g
förstörde definitivt min mood

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar