söndag 1 maj 2011

23

Jag vill välkomna denna nya månad med en gammalmodig svenska som urgrundar sig i mitt läsande av den uråldriga romanen De Tre Musketörerna som gång på gång får mina ögon att slutas.

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DEN!

Hur som helst. FAn vad fort tiden går?!!?! Det känns som det nyss var nytt med april och med anonyma sms, som nu lovats sluta (ett olöst mysterium)...

Nu är det dock så att en väldigt god vän fyller år idag !!!!! Det firar vi med några fina bilder från rymdmuffinsbaket i mars 2010. SUPERFINA
GRATTIS du söta lilla Alex, grattis grattis grattis!

MEN... Athos, Porthos, Aramis och d'Artagnan kallar .................... ajbfkrehjdf hejdo

1 kommentar:

  1. DET ÄR SÅ FINT, dör typ :3 <3 Tack sötaaaaa!

    gillar bilderna också. framhäver min underläpp, som jag är extremt stolt över! D=

    SvaraRadera