söndag 22 maj 2011

mojito



ingenkommerläsaochjagärallmäntjävlatrött

har varit igång hela helgen , i fredags efter jobbet skuttar jag iväg på manskörsfest (kattes manskör) , helt okej trevligt , inget drag precis. självklart ska en massa fjortis skrapan elever komma och förstöra ... och självklart måste alla dra. Jag är ganska borta i huvudet och går vilse i lutFUCKINGhagen och hittar tillslut till bajskatedralskolan. ALL BY MY SELF
sitter på en bänk i 20 minuter med någon joel som var väldigt social. han gav mig tio kr. värt.
Vaknar upp lördag morgon. lite ont i huvudet och fötterna. Runt lunch kommer 5 stycken grabbar och invaderar mitt rum. (fast jag hade iofs bjudit dit dom för plugg). Vidare till jobbet och därifrån till en "grill"-fest (mer en tråkigt utefest) med NV10a + en jävla massa andra tjejer.
var ju såååååådär.
drar därifrån efter en timme och möter upp söta Melisa ! Vidare hem till henne och efter en stund är vardagsrummet fullt med trevliga människor. Mojito är min nya favorit dryck <3
Vi sitter upp till 04.00 och bara pratar och skrattar. Under kvällen insåg jag också att jag verkligen SUGER på mario :((
kom hem vid 13.00 idag och NEJJJNEJNEJNÄÄÄ inge sova för mig nu. Ska iväg till Scott och öva inför en redovisning. YEEEEEEAHman.

jag är död.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar