lördag 30 april 2011

Valborg .. THEHH

Är hemma och tar en paus från kaoset. Delvis för att det är svinkallt och delvis för att Anna drog till jobbet och jag pallade inte vara kvar ensam. Haha

IAF ! Har inte gjort så mycket, bara dragit runt lite i stan.. Gick iaf in i humc bara för att beskåda röran. Det är så äckligt mycket folk och skräp och... aa.
Direkt när vi kom in i parken så såg jag två blonda tjejer, såg dock bara ansiktet på den ena, vilkettttt jag kände igen så jag sökte igenom mitt minne och sen samtidigt hörde jag den andra tjejens röst som sa "men Alma --" och då gick det upp som ett ljus för mig att det var Dessie och Alma, thihihihohoho hemlig destination avslöjad. Ändå lite coolt .... eftersom det är jävligt mycket folk där, och jag nästan aldrig kollar i folks ansikten när jag går på stan.

SEEEEEEEN kom Idolsnubben Jonathan Garcés fram till oss och snacka om att vi skulle skaffa sprit genom blowjobs .... eh. (lite pinsam, lite attentionwh0re, lite helt ok söt)

MEN AAAAAA. sen gick vi och jag fick dubbelt upp med gratis vitaminwater. och sen missade vi hundra bussar och sprang med några gulliga snubbar som skulle till Sunnersta och hade en inställd buss (fast dom egentligen bara går andra vägar thihhi) och då kroka en av dom arm med mig och det blev awkward så vi "gav upp" HAHAHA och sen kila anna alltså till jobbet och jag tog nästa buss till Svamptorget och gick hem.

Aa,  i princip det som hänt hittills idag. Och nu fryser jag och har ingen aning om vad jag ska göra .... Valborg är jävligt överskattat men jag gillar att Uppsala kör sin grej

       ^ valborg 2009, när converse var hc. | rite nao, fryser ihjäl av min vitamingrej ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar