tisdag 23 augusti 2011

dag 2

Hej.
Detta inlägg skrivs blott och enbart för att skjuta ner inlägget under. Vill lite ta bort det men orkar inte. Så:

Idag har jag
· kommit för sent för första gången det här året
(dock bara några minuter, och flera minuter tidigare än jag egentligen borde kommit. är väldigt snabb)
· blivit tillfrågad om jag bytt klass? eftersom jag inte syntes till på lektionen. måste vara osynlig.
eller väldigt snabb (jag var faktiskt där)
· skolkat första gången för i år. in my defence så var det ingen riktig lektion,
kom jag på efter att den börjat och jag satt därinne. smet.
· gått upp på mitt rum för att byta om eftersom det plötsligt blivit fint väder,
men istället däckat på sängen i ~ två timmar.
· räddat några insekter, som blivit fångade i ett spindelnät, från ett hemskt öde.
· känt mig som en hjälte tills att dom kröp fram till trappstegets kant och hoppade?

haaaaaaaaaa.
orkar inte med mig själv <3

2 kommentarer:

  1. Du menar alltså att insekterna ramlade ner och dog och spindeln dessutom inte fick någon mat? Jävlar vilken insats Emily :D <3

    SvaraRadera
  2. hon är grym min lilla Emily <3

    SvaraRadera