torsdag 18 augusti 2011

välkommen åter kära mysdag

den perfekta mysdagen. så känner jag idag!
vill bara kura ihop mig bland mina kuddar i sängen och titta på film & äta på något gottis
MEN jag sitter här och pluggat/pluggar/ska plugga mer franska, hej och hå vad jag älskar gymnasiet (rosendal)
inget vettigt kommer jag göra idag heller, försökte övertala min baba att vi skulle käka ute ikväll , det blev ett nej. självklart. så ikväll har jag inga planer (som egentligen är jävligt skönt), så jag kan göra princip vad jag vill. Om jag fick bestämma skulle jag nog vilja laga ihop någon god middag med någon/några. typ tacos. sen bara sitta och prata heela kvällen. bara prata. om allt. om alla. om inget. Idag är det den perfekta mysdagen. och jag sitter och pluggar.
shooooooo













2 kommentarer:

  1. ANNA OCH EMILY!!!!!!! Hallå kolla tidsräkningen? 2 dagar till Anna #2's 17:e födelsedag. Vad jag vet är jag Anna#2 och vad jag vet fyllde jag år i förrgår?

    SvaraRadera
  2. oj förlåt!! har glömt flytta den ett år, den räknar nu uppåt..... ÄNDRAR GENAST!

    SvaraRadera