lördag 2 april 2011

fun fun fun fun

Min söta Erik vill att jag ska uppdatera FAAAAAST finns typ inget att skriva om

fast kan säga att han är mega söt fast han typ är en vampyr som försökte bita mig asläskigt igår när jag ägde på fifa (eller inte hiihhihi) och jag blev fett rädd för det var ... läskigt ok.

IGÅR KVÄLL ASSÅ
då lyckades anna på något magiskt vis få mig att släpa mig till hennes jobb klockan HALV TIO !!!! ut i kylan och ta bussen och gå vilse occhchhch så vidare. eller jag hade beslutsångest med svängarna och tog fel men sen så såg jag en hare tack vare det så det var lugnt. :=) När jag kom dit bjöd hon mig iaf på turkmat o sen gick vi igenom den mörka skogen för att hälsa på Mohall + annat gammalt eriksbergfolk, bl.a. MIN SÖTA ERIK dårå! hiiii

Erik läste sagan om ringen tror jag fan och vi andra satt och dog av värmeslag och och OOOCH låg på varandras magar och jag skrattade åt nåt och skrattade ännu mer för att jag skrattade så att Axels huvud guppade och det hela var som en ond cirkel. Fast god, och sen blev den ännu godare när Erik sjöng för oss <3! Vi blev så glada, Anna och jag, att vi sjöng hela vägen till bussen och Axel fl1pPAAAAA. En riktig h8r

sen kommer man hem oså ska ens mamma givetvis lukta på en o tro det värsta!!1 MEN MEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar