torsdag 7 april 2011

ttttttttttttttttttttttjejer

.............fUUUUUUUUUCKING jävla jobbiga rosendals elever
sitter i biblioteket (@rosendals gymnasiet) lite tyst och lite duktig , då jag skriver intensivt på min engelska uppsats. några minuter senare efter att jag funderat lite på att det är så skönt med elever som är lugnt i bibliotek så........
PANG BOM BOM PONG LONG LANG HANG så smäller det helt plötsligt , nej det va ingen atom bomb ... mer en sminkbomb. hundratalas (5 stycken) tjejer slänger ner väskor och jackor på bordet och börjar PRATA....nej förresten GAPA ...... en jävla massa. seriöst , vi är inne i ett bibliotek

HÅLL FUCKING KÄFTEN



fullkomligt kär i denna bild. så uNDERBAAAAAART söt



SEEEEEEEEEENså ska jag jag jag jag jag jag jag jag jag inte göra nåt bra i helgen. utom att jobba.
& det är ju bra , typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar