måndag 25 april 2011

PPPPPåsklov

lite tomt häri.

hm
kom hem igår natt
och... aa, denna vecka har jag
· haft ständig sol i LONDON!!! (nästan) fast ändå mest varit inomhus
· ätit kinamat med familjen i tvååå ååå åå ååå å å timmar. minst
· gått vilse i Topshop
· gått på bio bara för att det var onsdag
· blivit skriken på av en biovakt med ficklampa som ville att jag skulle flytta på mig trots att jag satt på min angivna plats :(
· köat in i affär som inte såg ut som en affär
· inte fotats med biffen som stod i ingången
· fått huvudvärk i affären för att det var så mörkt och så trångt och så varmt och så hög musik och alla som jobbade där var så jÄÄÄÄvla snygga
· trott att affären var en nattklubb, mitt på dagen !1
· blivit psykad i affären och köpt alldeles för dyra myskläder, kanske för att bevisa för mig själv att jag överlevt a&f
· letat påskägg. fast engelska chokladpåskägg, hrrm.
· hittat en liten fågelunge (okej inte jag, men min kusinis) som trillat ner från sitt bo prly
· satt fågelungen i bur för att skydda den från rävar och såNT ... men sedan lämnat tillbaka den till mother nature
· myst med världens sötaste grandma
· sett på hannah montana marathon
· typ inte gjort något speciellt egentligen
EDDDDDIT vafan glömde ju det viktigaste:
· fick kokande grapeseed oil i ögat :(



OKKKKKE
nu ska jag sova snart för imorgon börjar skoljävelen igen
men jag är INNTNTTNENEE bitter
det är ynka 46 dagar till sommarlov (enligt nedräknaren här till vänster) varav endast 27 är skoldagar ..tydligen. eftersom man går i en sån klass där folk har koll

xxoxoxoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar