tisdag 19 april 2011

sol sol sol sol solsting

HHHHHHHHHHHHHHHHHejsan!

Sitter nu hemma hos min farmor och ær lite dåsig av solen ... det ær typ sommar hær. Har lite huvudværk efter en promenad genom Greenwich Park med kaaaanske lite før lite brænsle om man sæger.

Carl har med sig sin flickvæn hit iaf och dom, som ær øver arton, ska følja med min kusin och klubba ikvæll.... vet inte vad jag ska gøra. Typ hænga med dom vuxna och min teensy weensy lillebror. Okej han ær tolv men ændå.. han har roligare genom att spela på sin iPod, den jæveln. Men har som sagt ont i huvudet, så ska dra och tiep ta ett glas vatten och kanske chilla utomhus føR VÆDRET ÆR FAN OTROLIGT

Åh! Phineas och Ferb på teve!!!!!!!!!
Onødigt inlægg men nu smsar ingen mig och sløsar sina pengar............. posisssisis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar