söndag 3 april 2011

gratttttTTTTTis

Sådär.

Nu sitter jag här i mitt rum, det är söndag och vädret suger. marken suger upp all snö & slask. Det är bra.

Jag mår bra.

Fast jag borde typ inte göra det. (?) Med huvudvärk och äcklig vodka smak i munnen...........................hmmm

Min cykelkällare är kall om nätterna och jag är världens roligaste vänner !

Tieppp hälften av min klass hade ”klassfest” igår. Och jag var inte bjuden. SURPRISE. Nääää

Men det gör inget. Det är OK Clara, som nu styrde partajet.

Nej jag skojar. Jag bryr mig inte så himla mycket, eftersom vem vill festa med folk som inte gillar en (TYDLIGEN)

Lite kul att dom (TJEJERNA) i min klass tycker att jag borde ta ställning och ta kontakt.

FAST det är ju lite svårt, eftersom att dom är bästavänner och gäng sen innan , och börjat i SMIP10 tillsammans. Jag har ju liksom kommit in i klassen lite ensam o.O

Men aa, det kanske är mitt fel trots allt. Meeeeenmen. Trodde jag nu hade varit lite mer öppen och pratat mer , men ickesanicke. Kanske ska ge upp och låta dom vara klassen och jag bara en person som bara hänger i samma klassrum under lektionerna. Eller ?

Aja. Hoppas dom hade trevlig , för jag hade också ganska trevligt igår

Det som fattades var Emıly. Men hade ju somsagt en väldigt trevlig fredag kväll med henne ....&&&&&& med några f.d. Eriksbergsbarn ................................

~

världens finaste barn

IDAG FYLLER MITT BARN ÅR. Jag är så glad att hon växer upp och bara blir vackrare och vackrare , Grattis Elise. Vi (jag & pappa) älskar sig så


2 kommentarer:

  1. TACK! och det där måste vara den finaste bilden jag någonsin har sett!
    LOOOOOVE till er!

    SvaraRadera
  2. den är fiiiin faktiskt !
    du ööör sötast ölise <3

    SvaraRadera