torsdag 28 april 2011

careboxxx




otaggad


otaggad


otaggad


otaggad


på valborg

JAAAAAAA valborg. wow. jag orkar bara inte. funderar på att stanna hemma, för jag känner inte att jag har lusten att vakna upp och fixa mig snygg och sen dra ner på stan i kaoset bland en massa äckliga & fulla människor som beter sig som om det är någon slags jävla tävling om vem som är äckligast. Och vad är det men egentligen gör. typ .......... ingenting. Polisen är helt galna i år och 500 kronor böter för de som dricker på offentlig plats.
HA SÅ KUL ALLA SMÅ 96 TJEJER SOM DRICKER 2.5% ................
sen på kvällen har jag ingen aning om vad som händer och de flesta verkar ha fetaste planerna och jag sitter och oroar mig för...andra saker. bajsvalborg. JAG ORKAR BARA INTE!!!!!


ja ..... här har ni ett bittert inlägg men jag orkar inte bry mig om det heller. bryyyyyy


3 kommentarer:

  1. TACK FÖR DET! Trodde att jag var den enda i hela Sverige som inte ser fram emot Valborg för fem öre. Ditt inlägg sa allt som surrar i min skalle.

    SvaraRadera
  2. hahah! men ja! liksom. jaaaaa det är så jag känner ! sen så så så så gör det inget om alla studenter är fulla och äckliga , det är så det ska va... men när alla i min ålder och yngre försöker vara så så blir det bara FEEEEEEL o.O

    (du är skön som tänker som mig)

    hhhiihiihhiih

    SvaraRadera
  3. Håller helt med!!!
    (du är skön som vågar stå för vad du tycker och tänker)

    SvaraRadera