tisdag 12 april 2011

I wanna write you a note, that you'll never read

eeeee jobbig dag.

kom till skolan, redovisade en bild ... SEN HÅLA I TRE JÄVLA TIMMAR PGA ATT VI STÄLLT IN HISTORIAN FÖR ATT HA EXTRA ENGELSKA, SÅ STANNAR LÄRAREN HEMMA ?!?!??! typ det sjukaste någonsin. satt i biblioteket, åt godis och gjorde inte en enda läxa. mmmmmhehe
Och juste! Fick läsa Anna#1's novell... som handlar om mig. Hon tycker alltså att det enda fina med mina ögon är min mascara. and I was liek

^ O.o ^

jajaaaa och sen hade vi fysik i .. vänta hade vi fysik i tre timmar?

13 + x = 16
x = 3 h
3 h !!!!!
aa men ahapp
kul att vara en nÖrdig naturare :-)

vill äta glass
på bryggaNNNNN. eeeöööeee
och så vill jag att min * hemliga beundrare * ska komma fram.

^ jag som funderar ^

vet inte om dddddu är en kille ..... eller en tjej. men puss på dig vem du än är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar