tisdag 1 februari 2011

ffffffffebruari

Hezzan

Småmysigt med ny månad. Allt är äckligt och blött och halt och kallt bara. Och som Anna skrev så är det fan Alla hjärtans dag snart. En fråga
Varför är Alla hjärtans dag just i äckelfebruari när allt är ruggigt och slaskigt och avskyvärt gånger 950278973 för den som är ensam?
Egentligen bryr jag mig inte, det är inte en så stor deal om man säger. Hade glömt att det var. Tänker bara på Fettisdagen <3. (Som typ är i mars? Stod det i min kalender iaf.) HMMMMMMMMMM förra året fick jag ett sms från en kille med låååångt svartfärgat stripigt hår som bad om en alla hjärtans dag-kram. undrar om det är mer underligt än anledningen till hans bekymrade miner så fort han ser mig nowadays. 2010 var helt klart ett underligt år. 

Har egentligen inget alls viktigt att skriva om. Skriver bara för att skriva. Nån gång idag mellan cirka 10:37 och 10:46 hände bara för mycket samtidigt och min hjärna typ la av. Så efter det har jag bara tittat på montrar fyllda med olika gynekologverktyg genom historien och foster-huvud-krossar-tänger, spelat helt onödiga Facebook-spel och varit allmänt borta. Och nu nu nu har jag en liten helg på två dagar. Sen fredag och helg igen?!!!!!!!! HELT OK. 


Inte för att jag har så mycket för mig i Uppsalastad, februari månad, mitt i veckan när alla andra jobbar. Nnnnnnne vill bara bort från skolan och min äckliga klass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar