lördag 26 februari 2011

Backstabber

Man tror man kommer överens med sin lillebror men rätt vad det är så bäddar han om sängarna (byter plats på täcken och kuddar) och lägger sig i min säng. MIN SÄNG !!!!!!! Är så upprörd. Har borstat tänderna i snart tjugo minuter.................. så upprörd är jag ! Och om tre minuter är det sööööööööndag och då måste jag gå och SOVA så att jag orkar gå upp och åka ännu mer skidor , ellernej, blades för att min lillebror tvingade mig att byta till såna och jag bara trillar hela tiden :( :( :( när han tvingar mig åka i gupp vid sidan om backen, och sen trillar så hårt så att "skidorna" fäster hälarna i snön och jag fastnar. NOT COOL! Och sen måste vi stäääääÄÄÄÄDa hela huset och åka hem! OCH SEN ÄR DET SKOLA

ska köpa en sån här (den med munnen) gissa varför? jo för jag är arg hela tiden och det är fan inte kul men det finns en förklaring tack o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar