onsdag 9 februari 2011

21:51-22:03 / förklaringen


Today
varför har du vaselin på ögonen??

sover alltid med vaselin på ögonen ...........................

????????????????????????????????????????

eller egentligen på ögonfransarna, men det kommer in i ögonen ...

URSÄKTA

vet inte det är bara nånting jag gör,

NEJ DET ÄR FÖR KONSTIGT, MÅSTE FINNAS EN FÖRKLARING

hahahahahhaha skitsur

SKITSUR <3

nejmen har typ inbillat mig att dom ska växa bättre då ..
dom blir jävligt glansiga också !!
HAR DU LÄST DET ELLER ÄR DET ETT IDIOTPÅHITT?
ok ska chilla med caps jag lovar
idiotpåhitt hörde det på radio tror jag ......... eller nån kärring sa det
vet inte
hahahaha OK
¨har du märkt någon skillnad eller?
fyfan vad du är knäpp
skulle aldrig göra det
men bara för det ska jag testa i natt
hur det känns
har ju inte direkt mätt dom. men det känns som dom är något längre asså
hahahaha
det är asmysigt
men jag varnar dig! man blir beroende
..... typ
upp till bevis! har vaselin i en låda i bokhyllan tror jag

SSSSSSSOFT !
en sån här GUL ?????
eh, JA

classssic

men vadå finns det ens andra?

vet inte :333333333

......................

har för mig dock att jag sett en .... röd

galet

nej grön! kanske
hmmmm
ska fråga min kusin bara därför
k
Anna is offline.
Anna is online.
fan den var gul ...

hihihi7

men googlade och det finns faktiskt andra !!!

så jäävla nv10a
men gonatt på dig söta tönemlan
tönemlan

ska gå och smörja fransarna med vaselin
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH +t
sluta låtsas som att jag är en del av nv10a!!! I WILLL NEVER

klart du är
jag med
dessvärre
ska vi skriva dikter om hat till skolklasser
ö.............. ja? du var ju med från början HA HA HA !!!!!!
jaaa
men åh sruntsamma jag var mobbad redan då
nattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
GODNATTTTTTTTT

Anna is offline.
Anna is online.
Anna is offline.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar