måndag 14 februari 2011

rymdgubbe



hejsan!
jag är super mega trött och har huvudvärk. plus att jag sitter och löser matte tal vid dator.
inte bra alls för huvudet (!!!)
min super duper sköööna säng är 1/2 meter ifrån mig men jag är duktig och löser matte tal.
ekvationer. så fina , så kluriga , så svåra. fast nä dom är inte sååå svåra. mer dryga



BY THE WAY...



jag tror jag är världens lyckligaste tjockis just nu!!!!!!!!! jag är nog det alltså..
kikar in i skåpet när jag kommer hem efter nåt att äta...vad ser jag dååå...?
jo jag kunde knappt tro mina ögon...
TVÅ HELA PÅSAR MED DAIM OBOY !!!!!!!!!!!
jag är i himlen !!!!!!!!!!!
så gott
så onyttigt
såååå jag !


så nu ska jag fortsätta någon halvtimme till med min kära Exponent A - Matematik för gymnasieskolan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar