tisdag 15 februari 2011

poesi utan gränser

HAR MASS-- oj caps. har massor av inspiration men BEHÖVER PENGAR känner mig nedtryckt i en grop med väggar av omöjligheter

aaoppppppp idag var jag huss tandläkaren på VÄSTERtorg. Var jag iofs förra veckan mäd men fan innan dess minns jag fan inte när jag var där sist. Kanske när vi tvättade kundkorgar på Hemköp <(") hiihi <3 helt okej sommarlovssyssla att göra sådär helt frivilligt

IAAAAAAAFFFFFFFF blev endel bekanta ansikten på bussen om man säger (två) (plus en Michael Raymond-James lookalike), orkade inte hälsa dock. vafan är det för sak att säga, BER OM URSÄKT MEN HADE FLUOR (med melonsmak) I HELA MUNNEN samt frös ihjäl. kölden bet i mig liksom turken Anna bet mig idag när jag "råka" sätta mig på henne.

övriga viktiga saker jag gjort idag
· snott annas mobil och gömt den i ett hörn
· ätit från samma sked som ett MAGSJUKAOFFER (anna #2) :ooooooo
· stannat kvar i skolan och jobbat väldigt ineffektivt med anna #2
· blivit anklagad för att ha tagit bort folk från facebook!!!!! okej i admit it
· skrattat åt dennA:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar