torsdag 3 februari 2011

onödigt inlägg

Idag på min lediga dag har jag i princip inte gjort nånting alls!!! Kuuligtt . Öhöö vaknade hundra gånger av att jag blev bländad av grannens äckliga husfärg! När solen lyser på den så lyser det rätt upp i mitt rum och inget fint ljus, det är bara ljust och äckligt ....... tyvärr. Sen vid frukostbordet blev jag fett distraherad eftersom ännu ett starkt ljus bländade mig, fast denna gång solen. Därför gillar jag inte this time of year! Solen går i fel banor för min smak. aa
Hursomhelst tvingade jag mig själv att somna om då för jag tyckte det var kul och lustigt och finurligt (?) och sen så vaknade jag för 84795287392e gången klockan elva typ, sovit i elva timmar!!!! Förstörde hela min dag. För sen när jag gick ner kom Carl hem och jag fick inte en lugn stund!

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt




Skriver så himla intressanta saker känner jag ..........
... ska sluta därför HEJDo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar