tisdag 1 februari 2011

Wake up my Love

he's just not that into you


bblablalbllbalalblbalabllba kärlek.

Hej igen. Ja kärlek.

Snart kommer alla hjärtans dag upp och YES ännu ett år då man kommer sitta själv , lite singel , lite ensam , lite snygg och bara sitta. Sitta sitta sitta sittaaaaaaaaaaaa.
Nej. Tänkt om det bara vänder helt plötsligt
Man vet aldrig. Kanske inte alls sitter ensam ?

Vem vet .

Det är det som är det häftiga med kärlek och den där känslan som gör att man pirrar till lite i kroppen varje gång man ser en viss person. Jo det häftiga är alltså när det bara kan vända på....en timme..en dag..eller en vecka. Allt kan gå från botten till topp och tvärt om. Men det är bra. man får uppleva båda ting. Och ju mer man upplever så lär man sig mer
Man lär känna sig själv!

Jag gör inte så många bra lyckade ting i kärlekslivet.
Om jag ska vara ärligt så suger jag på det
Jag är ganska lätt att få.
Ganska lätt att också sedan avsky.
Men vissa säger att det är bra. vissa säger att det är det sämsta som finns.

Men hur som helst så spelar det ingenroll för under tiden man upplever den där kärleken som sägs vara så underbar , så är man lycklig. Inget går fel. för man tänker , jag är kär. och därför kan inget gå fel. det kanske gör det, bara att man inte märker det för att man är...lycklig.

Ja. hej värdelös text. Men ja. det är så

Jag tycker kärlek är bra. riktigt bra. det måste gå dåligt ibland för att det sedan ska kunna vända, kanske i sistasekund. Men det är ok.

Jag vet inte men jag hoppas på en vändning och det gör nog otroligt många andra också. Men man får vänta.

vänta vänta vänta.

sen om det inte vänder så måste man bara acceptera

och vänta lite till


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar