måndag 29 november 2010

awkward situations

· awkward o sitta o ta webcambilder för man är utfryst av ett loving couple i sitt eget hus he he he 






 · awkward att äta en grön/blå rymdmuffin som ser jätteäcklig ut.
· awkward att vara rädd för en dinosaurieliknande  pryl 
 · allmänt awkward brud o komma hem till mig för att ta "fina" egobilder i photo booth
 · awkward o se awkward ut mitt i en ego session
 · awkward att lägga upp en halvfresh bild på två snubbar som hatar en
 · awkward puss #2
 · awkward att kissa på sig på första daten ?
 · awkward att slicka på mys haka bara för att hon pussa mig
 · awkward o hänga med sk8rboi_98 o sk8rboi_00 o inte ens kunna göra en kickflip










· awkward o klä ut sig till en älg på disco












· awkward att filma uppochner mitt ute i bottenviken och säga nånting obegripligt










hundra spänn till den som kan lista ut vad fan det är jag säger

1 kommentar:

  1. ALLTSÅ HAHAHA EMILY
    skejting i Krikeviken i like it

    SvaraRadera