måndag 29 november 2010

fyra små saknade ting

idag har det varit en ganska stel dag. varför? jo...jag förstår mig inte på vissa människor bara
stämningen blev snuskig mot slutet av dagen (skyller på trötthet).....eller nej skyller på Herman & Johan istället.... dom är fett. dom är bara fett
David och Scott var väl bara allmänt snälla...som vanligt.
Herman...om du läser detta så tror jag verkligen /allvarligt/ att anal sex är skönt.


Random: Snygg mössa, du passar i den !
Pappa: Anna..du ser ut som en tattare i din mössa...

TACK till båda två



/skulle vara en fin bild här på mig och emily men varje gång jag försöker ladda upp den kraschar mitt google chrome/




------------------------------------------------------------
* insåg just hur mycket jag saknar min fina rosa Samsung
* nu kom jag också på hur mycket jag saknar Datça
* saknaden efter en viss Emily blir bara större
* saknaden efter smaken på dina läppar.....vem kan det vara undrar nog folk nu va ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar