fredag 26 november 2010

Is that incredible colour coming out of me?

Ett inlägg tillägnat mitt hår, från och med januari 2010

 Den för korta luggen började växa ut. Håret ville vara svart, jag var emo o viggo var kommunist
^ bara allmänt smexig bild som ljuger om min hårfärg. olle ^

 hade snelugg. lite för sne.                                                panda
 slutade vara emo. (i håret)
 funderade på att göra slingor och flätade bort alla känslor
(känslorna sitter i luggen givetvis)
 gjorde slingor. dom var inte lila
 blev solblekt och hittade eine plommonstop tror jag det heter
 mitt liv .. det murknade som ett gammalt träd
gjorde nånting dumt för ca 210 spänn
varade i 24 timmar, med ett desperat försök till täckning

Å nu.
Börjar jag skymta något rödaktigt i mitt hår.
Oj oj oj



Mitt hår .. är mitt liv.
Jag tror mitt livstillstånd syns i håret. Det är en enda stor röra just nu.
Känslorna sitter i luggen, som jag försöker stryka bort.
Det förflutna sitter i längderna, som kommer förbli lika trassliga tills jag klipper av dem.

2 kommentarer:

  1. Så grymt vacker! Det är ni båda!
    När du slingade håret, vilken salong gjorde du det på? Eller gjorde du det bara hemma?

    SvaraRadera
  2. Tacksi !!! :]
    @ Huvudsaken, i Kåbo!

    SvaraRadera