måndag 15 november 2010

here we go again

måndag. fucking.

Har lite överdrivet inget att göra. Inget arbete? Inget liv på fritiden heller. Hahhaha jävla Uppsala.

Kom att tänka på sommaren 2009. Då jag fanemej hade allt.
· en underbar månads konfa med 40 underbara människor
· en underbar tjej som saknade mig och grät i telefon
· en underbar kille som fick mig att gråta genom att skriva att vi var cp, i ett sms

Sommar 2010:
· en halvdan återträff med 20 pers och läggtid
· en tyst fight mellan den underbara tjejen med pojkvän och mig
· ingen underbar kille inom synhåll nånstans
men gud? det här duger ju inte
· jag hade en underbart rolig vistelse på genomfarten med underbart sött (random) folk
· en underbar sommarstuga med underbara sötnosar
· en underbar ö
· och en underöverunderbar Anna

Sitter nu upp och ner i en röd fåtölj och har en crush på Justin Bieber
..
 ... .
 ..
.
. ..

...
.
..
mfl

anka ^
(VAR FAN ÄR MINA PUPILLER?)

jävla jävla jävla uppsala.
fast sen kan man ju också fråga sig
vars jag hellre skulle vilja vara
(förutom med justin i georgia)

2 kommentarer: