tisdag 9 november 2010

food

Hejhej! Anna ville ha en matblogg så here I go!

Idag till frukost åt jag tre lingon grova-mackor med rökt gourmetskinka och keso på! samt två koppar te. Hade bara två lektioner å ingen direkt lunch så de blev ingen sån. käka lite på anna istället . och sen lite ögongodis på de ;=) japp sen for jag hem i stormen och snacka om att ja va utmattad efter det. orkade inte ens äta. (lyssnade på JUUUUUUSTIN istället <3<3) sen blev det middag. jävla middagsfrid facking ger mig ingen frid. dom slängde ihop en kesobaserad sås med en melon/lök/bön-sallad ? OCH POTATIS?!?!?!
cant take it anymore d00dz .. mat är en konst, som tyvärr inte alla behärskar. detta är synd, och det är en viktig fråga som lätt faller i glömska! därför vill jag påminna er alla, innan jag tynar bort i brist på't









check back l8r
liek soon
n imma tell u bout teh gr8st Love uv all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar