tisdag 23 november 2010

Som i en film. Där alla missar varann,

Jappjapp
erkänner HP var amazing .
Planerar att se Pt. 2 on the big BIG screen i London on the premiere med Annipop. Men man vet ju aldrig. Things tend to not always turn out the way you'd expected AIGHT ?

Kom hem klockan halv fem idag. STELFRUSEN. Ser min lillebrors mobil ligga sms- och alarmBOMBAD på köksbänken, men han själv utom synhåll. Inte hemma alltså. Vilket han inte borde vara, alarmen att tyda. (Säger man så?) Drar på mig ett extra par tights eftersom jag varit förståndig nog att ta mina allra tunnaste (typ 0,2 mm tjocka) tights (från Primark, 3 för £1). Inte varma alls. Mötte Usher på UKK för att köpa biljetter till G.A och gick sedan till McDonald's för att möta mina föräldrar, utom sig av oro för min dumma dumma försvunna lillebror.

Version 1: Pappa hade pratat med honom och sagt till honom att möta oss på McDonald's. Lämnade en lapp på kontoret, ifall han skulle få för sig att gå dit, som direkterade (trodde jag var ett ord men det var det tydligen inte) honom dit.

Version 2: Mamma hade pratat med honom tidigare, och talat om för honom att vi skulle till Spegeln och att vi skulle mötas där.

Ungen var varken på McDonald's, kontoret eller Spegeln. Eller Filmstaden.

En telefonsignal från ett främmande nummer frågar med en tolvårings förvirrade röst VAR ÄR NI ?! och

Version 3: Mamma hade sagt att vi skulle mötas på Filmstaden! Inte Spegeln! Efter en halvtimmes otålig väntan hade han gått till pappas kontor och sett en lapp om att skynda sig till McDonald's, där ingen var. Sen hade han frågat hundra pers om en telefon att låna, men ingen hade pengar !!!!!!!!!! Förutom en snäll jävel med ett främmande nummer. Thank you thank you thank you

1 kommentar:

  1. hahahahahahahahahahahahahahahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! *medlidande* Potter is tha shit! Ser den igen nästa vecka (tror jag)Och F## att du har samma idé som jag (då kanske det är fler som trängtar efter en HP-DH:P2 biljett)......

    SvaraRadera