onsdag 24 november 2010

K står för Kärlek. fast det kan också stå för Knark

jag ska skriva ett höstprat. ett höstprat på fem minuter. fem ynka minuter , hur ska jag kunna få ut allt jag vill säga på endast fem minuter. Allt det jag vill säga om kärleken. den osynliga kärleken. kärleken som jag tolkar den. som jag, som person, helt själv....tolkar den.
hur ska jag kunna förklara min tolkning. det tar inte fem minuter. det tar...flera år.
det har tagit flera år, och ändå förstår sig folk inte på den. börjat tänka om nu faktiskt !
kanske inte är alla andra det är fel på. det är kanske jag som borde ändra mig ?
eller.
jag vet inte, allt känns bara sämst när det kommer till kärlek. jag är dålig på det. där har ni det.
jag är dåligt på kärlek. ja....jag erkänner. enen gång

jag upplever en annorlunda känsla just nu. som jag aldrig upplevt, vet inte vad det är
är jag kär? nej. vadå? nej ... jag ..Anna Isitman ...kär? nej
jag måste inbilla mig. jag kan inte vara kär. jag har inga känslor.
eller?



jag önskar bara att jag togs seriös.
inte bara för att ha ett snyggt ligg.
jaaaa ja jaaaaa jag är snygg.

3 kommentarer:

  1. Anna det lät som en bra början på ett höstprat eller vinterprat :D men jag skulle nog inte ha med de tre sista raderna om jag vore du! :D Pusss ps jag ska också ha och vad ska jag prata om joooo.... Det har jag ingen aning om.. xS

    SvaraRadera
  2. jag ska nog ha med dom sista meningarna. bara för att. bara för att provocera ;D hahahahhaha

    SvaraRadera